Nowości książkowe i jeden kosmetyk


Nowości!!



Do mojej biblioteki mogę zaliczyć nowość, którą byłam bardzo zaskoczona a raczej jej wydaniem. Moja ulubiona blogerka mrs polka dot wydała książkę - Suma drobnych radośći! Odszukałam w swojej internetowej księgarni i od razu dodałam do koszyka, dziś dotarła i wieczorem zabieram się do lektury.

Pozycja numer dwa to nowa Jadłonomia.

Od koleżąnki z Wielkiej Brytanii dostałam nowość kosmetyczną, krem do rąk Arbonne, mam strasznie brzydkie dłonie, może ten magiczny kosmetyk poprawi je (hmmm).



15 komentarzy:

  1. Książki widzę po raz pierwszy, a krem wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadlonomia wyszła jakiś czas temu, całkiem niedawno a Suma drobnych radości w tym miesiacu. Jestem na 50 stronie i szczerze w tym miejscu mogę ją polecić.

      Usuń
  2. Masło shea to coś co uratowało mój brzuch od jakichkolwiek rozstępów w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej marki, muszę po nią siegnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie mam problemów z dłońmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie szczęście jak Ty

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Widziałam na blogu u polka dot, ale chyba najpierw muszę gdzieś stacjonarnie "pomacać" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki kulinarne,chętnie po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jadłonomia to książka z przepisami wege a Sumę drobnych radości zaczęłam czytać, za jakiś czas opublikuję recenzję książek. W tym wpisie pokazałam jakie nowości dołączyły do mojej półki z książkami.

      Usuń
  8. Ostrożnie podchodzę do książek wydawanych przez różnego rodzajów blogerów - jedne są naprawdę świetne, podczas gdy inne w ogóle nie mają sensu. Mam nadzieje, że ta nalezy do tych pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie i przyznam szczerze, że jestem już na samej końcówce . Książkę czyta się szybko i wszystko jest świetne napisane, no i te piękne zdjęcia.. Polecam, niebawem napiszę o niej więcej :)

      Usuń
  9. Jednym słowem kilka przyjemności na raz :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger